DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

LLEURE, AFECCIONS

Slot mental, conduir amb la ment


Aquesta és una ocasió excepcional per comprovar, com la domòtica, les eines sensorials i els programes multimèdia han contribuït en el desenvolupament d'un comandament que fa funcionar un petit bòlid amb la ment.

Informació de l'acte

Posar a prova la capacitat de concentració de cadascú  fent funcionar els cotxes de Slot, o bé, observar com imprimeix una màquina 3D, és la proposta que volen presentar Aloyshop i Funlab. Mostrar, i alhora, fomentar l’interès per les noves tecnologies és el motiu d’aquesta proposta que es durà a terme a l’espai lúdic de Aloyshop, el dia 27 de Desembre.

L’acte és gratuït, tothom hi podrà participar i provar la capacitat de concentració la qual cosa verificaran aconseguit fer corre un petit bòlid per una pista de Slot. (Scalextric)            

Els responsables  tecnològics, tant del aparell que funciona sensorialment, com de las maquines impressores en 3D, són dos joves enginyers, especialitzats en diferents branques de les telecomunicacions, el disseny, i la electrònica. Funlab, és el seu laboratori d’idees, desenvolupament, i difusió del coneixement. Especialitzats en la formació, per totes les edats, en electrònica bàsica, programació, robòtica, disseny i impressió en 3D.

Programar aquest  esdeveniment és una novetat a El Baix Penedès. Fomentar la difusió de les noves tecnologies, d’una manera lúdica i divertida, també.
Les possibilitats productives, d’autoaprenentatge, col·laboratives,  encetaran  una nova manera de fer, perquè aviat estaran a l’abast de tothom, consolidant una tercera revolució industrial,  i  en un futur no llunyà, canviaran la nostre forma de relacionar-nos amb l’entorn.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 15-01-2026

Parlem de música... L'ORQUESTRA DE PAU CASALS

Vilanova i la Geltrú | 15-01-2026

"Per què Catalunya no és una potència mundial"

Sant Pere de Ribes | 10-01-2026 fins 23-01-2026

Festa Major de Sant Pau 2026

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.