DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Les famílies i l'èxit acadèmic dels fills i filles


Amb l'objectiu de reforçar l'aposta que s'ha marcat aquest servei de proporcionar als pares i mares eines per millorar l'educació i el benestar emocional dels seus fills. El 'Cicle de xerrades i experiències formatives 2015 per a pares i mares amb fills de 5 a 12 anys' va començar el mes de desembre i s'allargarà fins al mes de maig.

Informació de l'acte

Es tracta d'una formació senzilla, propera i pràctica, que imparteix Albert Lacruz, pedagog, coordinador d'ÚTIL i director del programa de televisió i ràdio 'Famílies i Escola'. La idea és oferir recursos partint de la premissa que les famílies, des de casa, són fonamentals a l'hora de millorar el rendiment acadèmic dels seus fills, treballant la motivació, oferint als infants i joves eines i recursos per a l’estudi i influint en el seu benestar emocional. Es tracta, per tant, de promoure canvis en la forma d'actuar de les famílies que tindran una repercussió directa en el rendiment acadèmic dels estudiants.

Les properes xerrades seran els dies 16 de febrer i 23 de març: Eines per a educar les emocions dels fills I i II'; i el dilluns 20 d'abril i el 18 de maig 'Educació emocional per al pare i la mare I i II'.

Les xerrades es faran de 7 de la tarda a 9 del vespre al casal d'Entitats. La inscripció és gratuïta i es pot fer fins al mateix dia de la xerrada al telèfon 93 818 42 24, extensió 4 o a serveiseducatius@santsadurni.cat

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Pere de Ribes | 12-01-2026

Presentació de “Papers i passions”

Sant Pere de Ribes | 10-01-2026 fins 23-01-2026

Festa Major de Sant Pau 2026

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.