DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Espectacle de dansa clàssica


Espectacle de dansa clàssica, jazz, contemporània, hip hop ... entre d'altres estils, per a tot tipus de públic.

Informació de l'acte

Enrere va quedar l'estiu i les alegres presentacions emmarcades pels colorits escenaris oberts de carrers i places. La nova proposta de la Jove Companyia de Dansa Vng és molt freda, tot i -que no pateixin els espectadors- en l'ambient càlid del teatre Principal.

Es tracta de la Gala d'Hivern, una escruixidora posada en escena, que comptarà amb la participació de ballarins convidats de reconeguda trajectòria com Carlos Bonilla, nominat a millor ballarí de El Salvador, Cecilia Segòvia, primera ballarina becada a l'Òpera de París, Carmen Fernández, ballarina de flamenc en nombrosas companyias i  docent d'institucions com ara el Tracart, Lenin Guerrero, ballarí i coreògraf nouvingut d'Eivissa, Anna Vila ballarina de l'elenc del Ballet de Moscou, Josep Maria Monreal becat a Nova York al febrer pròxim i Sílvia Mancha, ballarina vilanovina formada i becada en Àrea, Barcelona.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.