PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
Així mateix, a partir de l’aprovació de la Llei de transparència i de la seva propera implementació, les entitats han de conèixer si la normativa legal els afecta i quins tràmits han de fer per complir-la. Igualment. La xerrada també oferirà recomanacions, eines i idees que poden ajudar a avançar cap a unes organitzacions més transparents.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sitges | 26-09-2025 fins 27-09-2025
Vilanova i la Geltrú | 26-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT