PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
Autor: David Lodge
Direcció: Lluís Soler
Traducció: Llorenç Rafecas
Actors: Àlex Casanovas i Mercè Pons
Productora: Utopia Global
Helen Reed és una novel•lista d’èxit, educada en la tradició catòlica i vídua de fa poc. Ralph Messenger és un científic especialitzat en ciència cognitiva, casat però faldiller. Parlen, discuteixen i contraposen les seves visions de l’ésser humà mentre l’atracció i el desig creixen i les seves posicions antagòniques es contraposen. Ciència o humanitats? Cervell o ànima? Raó o sexe? O una mica de tot?
Entrada general: 21 euros
Entrada amb descompte: 16 euros (estudiants, jubilats, socis de La Lira Vendrellenca, Carnet Jove, socis del TresC, subscriptors de la Vanguardia, membres de l'Associació de Músics del Baix Penedès, carnet de les biblioteques del SLPC del Baix Penedès i Carnet Únic)
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT