DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

ALTRES

6a Trobada d'Alcaldes de la xarxa de ciutats agermanades amb Bühl


Vilafranca acollirà el proper dilluns 16 de març la 6a Trobada d'Alcaldes de la xarxa de ciutats agermanades amb Bühl (Alemanya), així com també l'acte commemoratiu del 20è aniversari de l'agermanament entre Vilafranca i Melzo, i entre Vilafranca i Novo Mesto.

Informació de l'acte

El programa previst és el següent:

9h              Rebuda delegacions Melzo i Novo Mesto i Xarxa de Ciutats agermanades amb Bühl.
                   L’Alcalde Pere Regull, acompanyat de diversos regidors i regidores de l’equip de govern, rebrà les delegacions de les ciutats de Melzo (Itàlia) i Novo Mesto (Eslovènia) que seran a Vilafranca amb motiu del 20è aniversari de l’agermanament amb aquestes dues ciutats, així com les delegacions participants a la 6a Trobada d’Alcaldes de la Xarxa de Ciutats agermanades amb Bühl (Alemanya). Les ciutats són Villefranche-sur-Saône (França), Schkeuditz (Alemanya), Matsee (Àustria), Calarasi (Moldàvia) i Cantù (Itàlia). En el mateix acte se signarà un pacte d’amistat Vilafranca del Penedès-Villefranche-sur-Saône. L’acte tindrà lloc al Saló de sessions de la Casa de la Vila.

13,30h       Roda de premsa delegacions Melzo i Novo Mesto i Xarxa de Ciutats agermanades amb Bühl.
                   L’Alcalde Pere Regull, acompanyat de membres de les delegacions de les ciutats de Melzo i Novo Mesto, oferirà una roda de premsa amb motiu del 20è aniversari de l’agermanament de Vilafranca amb aquestes ciutats europees. Abans de la roda de premsa (a les 13,15h), es podran prendre imatges del final de la reunió prèvia. La roda de premsa tindrà lloc a l’edifici de l’Enològica (c/ Amàlia Soler, 29).

18,30h       Acte commemoratiu 20è aniversari agermanament amb Melzo i Novo Mesto.
                   L’Alcalde Pere Regull, acompanyat de diversos regidors i regidores de l’equip de govern, presidirà l’acte commemoratiu del 20è aniversari de l’agermanament de Vilafranca amb les ciutats de Melzo (Itàlia) i Novo Mesto (Eslovènia) amb la presència de delegacions d’aquestes ciutats i de la Xarxa de Ciutats agermanades amb Bühl. L’acte tindrà lloc a l’auditori del VINSEUM (pl. Jaume I, 5).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.