PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Amb el títol de Loop Nature, Montse Bolet farà durant tot l’any 4 intervencions que simbolitzen la benvinguda i celebració de les quatre estacions de l’any: Primavera, Estiu, Tardor i Hivern. Cadascuna de les intervencions coincidirà cronològicament amb els equinoccis i solsticis de cada estació.
Durant la nit del 20 al 21 de març tothom que passi per davant del Parquet podrà contemplar la instal·lació que romandrà il·luminada durant tota la nit. Tanmateix, aquesta primera intervenció que celebra l’equinocci de Primavera, preveu convidar a tothom que ho desitgi a les 21h a el Parquet per descobrir el primer Loop Nature de l’any i contemplar la creació floral efímera que estarà instal·lada a la casa del Parquet, situada entre l’avinguda Lluís Companys i avinguda Europa, al barri de la Girada.
MONTSERRAT BOLET SOLER (Vilafranca, 27 de març de 1956) és Diplomada en Tècnica Inicial i Especialització en Art Floral (1985, Institut Català de les Noves Professions), Oficial Florista (Federación Española de Empresarios Floristas), curs d’Enginyer Tècnic Agrícola (1978, Escola Industrial de Barcelona), curs d’Història de l’Art i de Llenguatge Visual (1992, Escola d’Arts i Oficis de Vilafranca del Penedès), curs de Pedagogia per a professors (Peter Hess, Basilea 1992), curs de Formació de Formadors (1993, UPC i Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya).
S’ha especialitzat en art floral amb professors de renom com Gregor Lersch, Paul i Ursula Wegener, Wally Klett, Giorgio Tesi, Peter Hess i Nicole Boletzky i Enrique León Llorens.
EXPERIÈNCIA
– Des de 1985 dirigeix la seva floristeria, La Botiga del Parquet, a Vilafranca del Penedès.
– Des de 1989 és professora d’art floral de l’Escola d’Art Floral de Catalunya Fundació (Barcelona). Ha impartit monogràfics de núvia aparadorisme i muntatges efímers a Pontevedra, Guipúscoa, Astúries i Múrcia.
– Des de 1998 és secretària de la Junta Directiva de l’Associació Escola d’Art Floral de Catalunya i membre del Comitè Executiu.
– Des de 2001, és secretària de la Junta Directiva de l’A-FAD
– Des de 2003 forma part de la Fundació de L’Escola d’Art Floral de Catalunya
– Mercademostracions (Mercat Central de la Flor, Mercabarna Barcelona)
– Mercamurcia (mercat de la flor de Múrcia)
– Semana Verde de Galícia (Silleda–Pontevedra)
– Biennals Infanta Elena (Iberflora, València, 1986 i 1992)
– Convidada a les escoles d’ikebana de Tòquio i Saporo (empresa japonesa
Mitsuhoshi, Japó, del 24 d’abril al 08 de maig de 1992)
– I Congrés Internacional de Floristeria (Grècia, 1993)
– Dirigeix la desfilada de rams de núvia al Poble Espanyol de Barcelona (Fira Expo Jardí, Barcelona, 1996)
– Col?labora en el muntatge artístic realitzat per l’escultor Ángel Garraza (42ª Exposició de Flors de Girona, Església de Sant Nicolau, 1997)
– Membre del comitè organitzador del I Simposi de Floristeria a Barcelona impartit pel professor alemany Gregor Lersch (Sala de Congressos de l’Illa Diagonal, 1999).
– Espectacle floral Nadal versió 3.5 (Fira Hortimostra, Mercat de Flor i Planta Ornamental de Catalunya, Vilassar de Mar, 1999).
– Participa en diferents espais de la setmana de les flors a Girona.
– I Copa Gremi de Floristes de Catalunya d’Art Floral (Barcelona)
– I Copa de Catalunya d’Art Floral (Barcelona)
– V Copa de España de Arte Floral (ajudant, 29-05-91 Silleda–Pontevedra)
– XIV Copa d’Europa d’Art Floral (ajudant, 2-10-95 Hamburg–Alemanya)
– II Copa Nacional Interflora de Arte Floral (jurat, 23-11-96 Mérida–Badajoz)
– III Copa de Catalunya (jurat, 15-03-96 Barcelona
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT