PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
El diumenge 29 de març, Diumenge de Rams, tindrà lloc al Sagrat la tradicional benedicció de Rams i, seguidament, l’Eucaristia de Passió a la Parròquia.
Dimarts Sant els joves de l’Arxiprestat realitzaran un Via-Cricis des del Pla de Manlleu fins a l’ermita de Sant Miquel
Divendres Sant, a les 8 del matí, el Via-Crucis transcorrerà pels carrers de l’Arboç, a les 8 del vespre a la Parròquia el solistes de la Coral Polifònica de El Vendrell interpretaran el cant Stabat Mater de Pergolessi, i, seguidament, tindrà lloc la processó pels carrers de l’Arboç, que conclourà amb la representació de la Moixiganga de L’Arboç, interpretada per l’Elenc Artístic Arbocenc.
Diumenge Sant, el grup de Caramelles de l’Arboç cantarà aquestes tradicionals cançons pels avis de l’Hospital de Sant Antoni Abad i, desprès, pels carrers de l’Arboç.
Tots els actes han estat organitzats per la Parròquia Sant Julià de l’Arboç, la Confraria de la Mare de Deu dels Dolors, el Cos de Portants del Sant Crist i els Pretorians Armats de l’Arboç amb la col·laboració de l’Ajuntament de l’Arboç.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT