DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Marcel·lí Ferrer presenta el seu llibre sobre l'expedició al Cho Oyu


Ara fa deu anys, sis vilanovins van emprendre una expedició per fer cim al Cho Oyu, un dels 8000 de la serralada de l'Himàlaia. Marcel·lí Ferrer, un dels protagonistes de l'aventura, acaba de publicar On la terra s'acaba: de Vilanova al Cho Oyu. Aquest dissabte 11 d'abril a les set de la tarda el local dels Bordegassos de Vilanova acollirà la primera presentació d'un llibre per a tots els públics que segons l'autor “no és el clàssic llibre de muntanya”.

Informació de l'acte

Amb aquest llibre, Marcel·lí Ferrer parla de què els va passar, però també les pors, els dubtes, la relació entre els sis escaladors i les decisions que van haver de prendre en moments molt delicats. L'obra no està enfocada com un relat cronològic clàssic, sinó que el fil conductor descriu la tornada des del camp III fins al camp base. La resta de la història es va construint amb flash-backs que van creant l'ambient necessari per entendre la situació i les reaccions de la gent en les circumstàncies viscudes.

L'expedició va sortir de Vilanova l'1 de setembre del 2005 i va fer cim el 2 d'octubre. A banda de l'autor del llibre, també van formar part del grup el seu germà Andreu, Robert Masana, Marc Cabutí, Pere Guinovart i Carles Orriols. Bona part dels expedicionaris són també castellers dels Bordegassos.

El llibre ha estat editat per El Cep i la Nansa.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.