PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Entre aquests actes, a banda de la tradicional jornada de Sant Jordi al centre del municipi, s’inclouen l’entrega dels premis del 19è concurs literari Víctor Alari que organitza Ràdio Cubelles, la lectura del veredicte de la beca d’investigació local 2015, l’11è Festival de cant coral Vila de Cubelles o la 17a trobada de puntaires.
Enguany, a més, el Grup d’Estudis Cubellencs Amics del Castell organitzen una visita guiada a l’església de Santa Maria i pujada al campanar en commemoració del 250 aniversari de la seva construcció i la conferència titulada Els límits territorials de Cubelles.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT