FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Altres novetats destacables de les Fires de Maig d’aquest 2015 són els nous horaris (divendres i dissabte el recinte firal tancarà a les 22 hores), la posada en funcionament del Trenet de les Fires i la primera edició, amb voluntat de continuïtat, de la fira La Cuina del Vi. La regidora de Comerç i Turisme, M. Dolors Rius, assenyalava que es manté el nivell d’expositors de l’any passat, amb 145 estands, i un pes destacat del sector de l’automoció, els serveis i la maquinària agrícola.
A l’activitat comercial de les Fires, s’hi sumen un seguit de propostes lúdiques, culturals, formatives i enoturístiques que ompliran Vilafranca d’activitat tota la setmana.
L’estand de l’Ajuntament estarà dedicat aquest any a la Festa Major, l’acte més representatiu de la cultura a Vilafranca del Penedès. Aquesta setmana s’obriran les inscripcions on line per als diferents tallers que s’hi organitzen. Igualment, també caldrà inscripció per a les diferents activitats programades a la fira La Cuina del Vi.
Subirats | 01-05-2025
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
Vilafranca del Penedès | 07-04-2025 fins 02-05-2025
PUBLICITAT