DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

FIRES I FESTES

Sopar Low Cost de Joves d'Empresa


L'acte és un bon pretext per coincidir amb joves empresaris, directius i gent d'empresa del territori i ampliar la teva cartera comercial.

Informació de l'acte

A més, podràs degustar la gastronomia de Can Pebrots (Vilanova i la Geltrú), Masia La Torre del Gall (Sant Cugat Sesgarrigues), Mestres Cuiners (Sant Jaume dels Domenys), Queviures Mitjans (Moja), Restaurant Cal Matias (Subirats), Restaurant La Cucanya i Restaurant Sant Jordi Ca la Katy (Sant Martí Sarroca). Tot això, maridat amb cava Vilarnau.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 31-10-2026

Castanyada en família

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.