DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

FIRES I FESTES

Portes obertes al Casal de Vilafranca i cercavila musical amb Gegants articulats


Una gran festa en el marc del dia de l'Associacionisme Cultural que permetrà veure les activitats de les seccions del Casal i participar al sorteig d'una activitat completament gratuïta del curs 2015/2016.

Informació de l'acte

Al Casal de Vilafranca obrim les portes de bat a bat per mostrar-vos les activitats que realitzen les nostres seccions.

Des de les sis de la tarda i fins 2/4 de nou del vespre, podreu passejar pels espais d’activitats de la rambla Nostra Senyora, el passatge Alcover i el carrer Migdia i veure’ls plens de vida gràcies a la marató d’activitats que us han preparat i descobrir-ne els detalls de la mà dels seus responsables.

Una oportunitat única per descobrir en una sola tarda “Tot el Casal” i conèixer el treball i els valors de l’entitat.

No us ho perdeu!

Una visita que us pot fer guanyar un any d’activitat gratuïta

Si al llarg de la tarda del dissabte visiteu un mínim de tres espais de seccions dels nostres edificis, podreu participar al sorteig que realitzarem al vestíbul del teatre, el mateix dissabte a les 20.30h, on podreu guanyar l’accés gratuït per una persona a una de les activitats o cursos que s’iniciaran al mes de setembre de 2015 i finalitzaran al juny de 2016.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 30-10-2026

Tempo
DE TONI MIRA

Vilafranca del Penedès | 30-10-2026

Llogatera. Amb Júlia Truyol.

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 30-10-2026

L’herència de la calma. Un retorn als orígens

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.