DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

Festival de Tapes al Mercat de la Sínia


El Mercat Municipal La Sínia celebrarà el seu 5è aniversari amb un Festival de Tapes. L’acte, organitzat per l’Associació de Comerciants del Mercat la Sínia, es presenta com un gran esdeveniment nocturn que combinarà tapes dels productes que s’ofereixen al propi mercat amb el servei de cafeteria. A més a més, també s’oferirà música en viu.

Informació de l'acte

Ubicat al carrer Roger de Flor, núm. 31, de les Roquetes, el Mercat Municipal La Sínia va obrir les seves portes el mes de juny de 2011. Des de llavors i fins ara, al llarg de l’any es van organitzant diferents iniciatives que serveixen per a la seva promoció, com les fires artesanals de Sant Jordi o Santa Llúcia, entre altres. Així mateix, el Mercat també participa en fires organitzades pel departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes com el Mercat del Cava o l’Agromercat i col·labora amb l’associació de comerciants UCER en aquelles activitats que es duen a terme per promocionar el comerç local i de proximitat.

Actualment el Mercat Municipal La Sínia té 10 parades i 2 locals disponibles. En aquests moments, hi ha actiu un procés d’adjudicació d’espais a demanda fins a l’ocupació de totes les parades i locals lliures. L’Ajuntament ha posat en marxa un Pla de reactivació i consolidació del mercat que inclou un conjunt de mesures rellevants, com la rebaixa del cànon anual en un 90%, la possibilitat d’optar a concessions a diferents terminis i el pagament anual sense interessos del cànon d’adjudicació, entre altres. Es pot optar a una parada  i magatzem amb un cànon des de 484,55€/any.

Les condicions per participar-hi estan accessibles a l’apartat de “Contractació pública” o al “Perfil del contractant” de la Seu electrònica al web municipal (www.santperederibes.cat).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Llorenç del Penedès | 07-11-2025 fins 15-11-2025

Teca i Copa

Vilafranca del Penedès | 06-11-2025 fins 16-11-2025

Most Festival 2025

Sitges | 06-11-2025 fins 16-11-2025

11ª Setmana de la Malvasia de Sitges

Vilanova i la Geltrú | 06-11-2025 fins 07-12-2025

Un Mediterrani Viu

Vilanova i la Geltrú | 05-11-2025 fins 15-11-2025

Setmana DNegre VNG

Igualada | 23-10-2025 fins 22-11-2025

Conegudes i reconegudes

Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025

II Cicle de Xerrades Ferroviàries al Museu del Ferrocarril

Olivella | 02-10-2025 fins 29-11-2025

Olivella Vila cuidadora

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.