DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Simfonia de les Pedres i el Vent. Homenatge a Sangtraït


De la unió de Quim Manadado amb l’Orquestra de Cambra de l’Empordà i el grup de heavy metal “Los Guardians del Pont”, ha sorgit La Simfonia de les Pedres i el Vent, un espectacle únic i ple d’emocions, on es fa un repàs als himnes més coneguts de Sangtraït (El vol de l’home ocell, Els senyors de les pedres, La reina del gel, Somnis entre boires, etc,.), deixant espai per la força de les guitarres elèctriques i la delicadesa de les cordes dels violins.

Informació de l'acte


Quim Mandado (veu i baix), Martín Rodríguez (bateria) i Joan Cardoner (guitarra).
Orquestra de Cambra de l’Empordà (OCE): Carles Coll i Costa (director), Naeon Kim (concertino), Nacho Lezcano (violí 1r), Cecília Burguera (violí 1r), Natalia Klymyshyn (violí 1r), David Sanmartí (cap de violí 2n), Tamara Caño (violí 2n), Sergi Ruíz (violí 2n), Queralt Garcia (cap de violoncel), Carles Coll Bardés (violoncel), Tigran Yeritsyan (cap de viola), Mónica Cruzata (viola), Dmitry Yaroslavtsev (contrabaix).

De la unió de Quim Manadado amb l’Orquestra de Cambra de l’Empordà i el grup de heavy metal “Los Guardians del Pont”, ha sorgit La Simfonia de les Pedres i el Vent, un espectacle únic i ple d’emocions, on es fa un repàs als himnes més coneguts de Sangtraït (El vol de l’home ocell, Els senyors de les pedres, La reina del gel, Somnis entre boires, etc,.), deixant espai per la força de les guitarres elèctriques i la delicadesa de les cordes dels violins.

Entrada general: 17 euros
Entrada amb descompte: 13 euros (estudiants, jubilats, socis de La Lira Vendrellenca, Carnet Jove, socis del TresC, subscriptors de la Vanguardia, membres de l'Associació de Músics del Baix Penedès, carnet de les biblioteques del SLPC del Baix Penedès i Carnet Únic)

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sitges | 15-12-2025 fins 03-01-2026

Un poema per Nadal

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilafranca del Penedès | 06-12-2025 fins 11-01-2026

Exposició de Pessebres

Santa Margarida i els Monjos | 05-12-2025 fins 28-12-2025

Corretions

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades

Vilafranca del Penedès | 22-11-2025 fins 02-01-2026

GLOPS Biennal d’Art Jove

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.