DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

Sitges, contra el Càncer de Mama


Sitges organitza dissabte una jornada per commemorar el Dia Mundial contra el Càncer de Mama amb l’objectiu de conscienciar la població sobre la importància del diagnòstic precoç i guanyar la lluita contra la malaltia.

Informació de l'acte

Per conscienciar la població sobre la importància del diagnòstic precoç del càncer de mama i guanyar la lluita contra la malaltia que anualment afecta més de 5.300 dones a Catalunya, s’organitzen diferents actes arreu del país. A Sitges, l’Ajuntament i l’AECC, han preparat una jornada dissabte 22 d’octubre en la que, entre altres, es podrà veure de nou la Parròquia de Sant Bartomeu i Santa Tecla il·luminada de rosa.

El programa començarà a dos quarts de sis de la tarda amb un concert benèfic al Cap de la Vila de la mà de Sweet & Soul i Sweet & Soul Kids. A les vuit del vespre tindrà lloc l’acte oficial, al Saló de Plens de l’Ajuntament, en el que intervindrà el regidor de Salut Pública, Jordi Mas, i la presidenta de la AECC junta de Sitges, Carmen Guasch. Tot seguit es penjarà una pancarta commemorativa al balcó de l’Ajuntament. A continuació s’enlairaran globus al Baluard i s’il·luminarà l’església de Sant Bartomeu i Santa Tecla de color rosa fins a les dotze de la nit.

Paral·lelament, els comerços de la vila s’han adherit a la commemoració i han decorat els seus aparadors amb motius relacionats amb la lluita contra la malaltia.

Actualment el càncer de mama és el tumor més diagnosticat en les dones. El número de casos està estabilitzat i no ha augmentat en els darrers anys. Tractaments psicològics i les comunitats d'ajuda aporten a les pacients una millora de la qualitat de vida.

PROGRAMA

17:30h Concert benèfic, al Cap de la Vila, amb Sweet & Soul i Sweet & Soul Kids

20:00h Acte oficial al Saló de Plens de l'Ajuntament i descobriment de la pancarta commemorativa. L’acte comptarà amb la presència del regidor Jordi Mas i la presidenta de la AECC junta de Sitges, Carmen Guasch.

A continuació, il·luminació especial de l'església i llançament de globus a la Plaça del Baluard.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

El Vendrell | 03-10-2025

La música i la matèria

Vilafranca del Penedès | 03-10-2025

Mary. Sala Flyhard i Lara Díez Quintanilla

Sitges | 03-10-2025 fins 05-10-2025

Festa de la Verema

Sant Sadurní d'Anoia | 03-10-2025 fins 05-10-2025

Cavatast 2025

Vilafranca del Penedès | 03-10-2025

Un Mediterrani Viu

Olivella | 02-10-2025 fins 29-11-2025

Olivella Vila cuidadora

Vilanova i la Geltrú | 02-10-2025 fins 23-10-2025

Octubre Gran

Sitges | 01-10-2025 fins 04-10-2025

Festival Dona - art en femení

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70

Vilanova i la Geltrú | 26-09-2025 fins 18-10-2025

Músiques del Retaule

Vilafranca del Penedès | 20-09-2025 fins 06-10-2025

Memòria Democràtica a Vilafranca

El Vendrell | 20-09-2025 fins 25-10-2025

Le Cercle Lumineux

Vilafranca del Penedès | 19-09-2025 fins 12-10-2025

El pinyol o l’art de perdre cada dia

Vilanova i la Geltrú | 17-09-2025 fins 15-10-2025

Iniciació a la fotografia amb la teva càmera

El Vendrell | 16-09-2025 fins 05-10-2025

Festes de la Gent Gran del Vendrell
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.