DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

EXPOSICIONS

Exposició amb el títol "Els paisatges a la taula"


La voluntat de comprendre la cuina ens obliga a mirar el paisatge, i el primer que cal preguntar-se és si el nostre paisatge configura la nostra taula.

Informació de l'acte

Els productes alimentaris que s’extreuen de la terra i de la mar han configurat els receptaris catalans durant segles.
Actualment, la globalització econòmica està esborrant bona part dels perfils del paisatge conegut i n’està construint de nous. El paisatge ja no és el centre de les nostres taules, ens abastim en bona mesura de productes d’importació cultivats, pescats i elaborats en paisatges forasters, i, a la vegada, el nostre paisatge omple taules d’altres països i cultures gastronòmiques. Tot i així, el que posem a la taula encara ens pot explicar molt del nostre paisatge i de la nostra cultura

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 24-09-2026 fins 18-10-2026

150 anys del 'Plano General' per a l'Eixample Gumà

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-10-2026

Gravats. Ángel Camino

Sitges | 18-09-2026 fins 04-10-2026

Art a quatre mans
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.