DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

27è Festival L'hora del Jazz, memorial Tete Montoliu


Ortiz & Barenghi & Santana Trio: Carola Ortiz, veu i clarinet Bartolomeo Barenghi, guitarres Jurandir Santana, guitarres

Informació de l'acte

Els tres músics exploren un format molt peculiar, aprofitant tots els recursos que poden treure dels seus instruments i trobant així un equilibri sonor i harmònic. L’univers musical d’aquest trio és el fruit de la trobada de tres països, cultures i experiències diferents, malgrat la passió comú per tot el que és la música mediterrània, llatina i, per suposat, el jazz!
Al finalitzar el concert, oferirem un tast d'Espumosos d'Albet i Noya i Catànies Via.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 13-05-2026

III Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 29-04-2026

'Els nens de la guerra'

Canyelles | 28-03-2026 fins 12-04-2026

Canyelles viu la Setmana Santa amb els actes tradicionals

Sitges | 28-03-2026 fins 03-05-2026

Transmisión, el gesto que continúa

Sitges | 27-03-2026 fins 26-04-2026

Exposició Still Life Sisquella

Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026

Paco Candel i els altres. Un retrat literari de la immigració a Catalunya

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.