DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

EXPOSICIONS

L’artista Carlaina Fahle mostra el seu treball fotogràfic sobre Vilafranca


Aquest divendres 15 de setembre, a les 8 del vespre, es farà la inauguració del treball fotogràfic de Carlaina Fahle a la capella de Sant Joan que reflecteixen la vida quotidiana dels vilafranquins.

Informació de l'acte

Les vuitanta fotografies que formen part de l’exposició mostra, des d’un punt de vista molt personal, l’activitat d’una vila activa i atractiva on destaquen els carrers, les places i els detalls arquitectònics més emblemàtics. Al mateix temps recull en les seves imatges la tradició popular, els seus costums, el lleure, la cultura del vi i el seu entorn paisatgístic privilegiat.
Un passeig visual en el qual els ciutadans es poden identificar amb la vida i el ritme de la seva ciutat i que s’endinsa en la bellesa de les coses a través dels colors, el blanc i negre i la llum de les seves fotografies.
La inauguració comptarà amb la presència de l’artista, del regidor de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca, Raimon Gusi, i anirà a càrrec del professor jubilat de l’IES Milà i Fontanals, Lluís Garcés.

L’ARTISTA
Carlaina Fahle va néixer i va viure a Barcelona. Als 18 anys es trasllada a Alemanya i comença a descobrir i desenvolupar el seu talent fotogràfic.  Allà coneix la reconeguda fotògrafa alemanya Abisag Tüllmann per a la qual treballa durant un període de 6 anys. Amb ella aprèn i estudia fotografia i tècniques de laboratori en fotografia analògica en blanc i negre.
El 1988 Carlaina realitza la seva primera exposició de fotografies sobre el  Marroc al Cafè Cultural Staffcafe de Frankfurt amb Main. El 1990 comença a treballar com a freelance amb encàrrecs de fotografia de retrat, fotografia social i fotografia de viatge.
El 1998 s’instal·la a Vilafranca del Penedès  i des d’aleshores no cessa el seu treball i evolució amb obres de documentació fotogràfica, esdeveniments i retrats, fotografies de paisatge i naturalesa del seu entorn.
L’any 2004 mostra el seu treball sobre el Penedès en una exposició individual “Néctar Divino” al Forat del pany de Vilafranca del Penedès.
El mateix any  participa en una exposició col·lectiva de fotografies “Atrapa l’Art” a la Capella de Sant Pelegrí de Vinseum.  El 2005 guanya el 1r premi en el 12è concurs fotogràfic de la Casa de Cultura a Llorenç del Penedès per la fotografia “Confiança”.
L’exposició romandrà oberta fins al diumenge 29 d’octubre amb horaris de dimecres a divendres de 17 a 20h; dissabtes de 18 a 20h i diumenges de 12 a 14h i de 18 a 20h.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 13-05-2026

III Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 29-04-2026

'Els nens de la guerra'

Canyelles | 28-03-2026 fins 12-04-2026

Canyelles viu la Setmana Santa amb els actes tradicionals

Sitges | 28-03-2026 fins 03-05-2026

Transmisión, el gesto que continúa

Sitges | 27-03-2026 fins 26-04-2026

Exposició Still Life Sisquella

Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026

Paco Candel i els altres. Un retrat literari de la immigració a Catalunya

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.