PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Una seixantena de parades participen aquest diumenge al matí en una nova edició del Mercat de Segona Mà de Canyelles, una iniciativa de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Canyelles que es consolida i que any rere any ha anat guanyant en participació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 26-12-2025
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT