PUBLICITAT
LLEURE, AFECCIONS
PUBLICITAT
Aquest concurs vol ser un reflex de la vida de les dones i la seva riquesa simbòlica. Té la voluntat de representar una crítica conscient al model patriarcal universal i la intenció de fer d’aquests reflexes de vida, una font pedagògica en la prevenció de la reproducció d’estereotips de gènere que oprimeixen les dones. A través dels reportatges fotogràfics, pretén contribuir a posicionar i fer recuperar a les dones tot allò que la societat manté en la caverna de l’oblit i la desvalorització.
En record a la fotoperiodista vilanovina, Maria Garcia Rubio “Mary”, dona valenta i pionera, es lliurarà el premi de honor a la seva memòria. Aquest premi va néixer amb el desig de posar en valor aquesta figura sens dubte rellevant, i que voldríem fos una inspiració per a la creació d’identitats femenines lliures.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT