PUBLICITAT
EXPOSICIONS
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
L’exposició “ Neandertals a Catalunya ” és una revisió didàctica de l’estat de la recerca sobre Homo neanderthalensis al món, i més concretament a Catalunya; on darrerament han aparegut nous fòssils que fan replantejar la seva presència a casa nostra.
A partir de textos, gràfics, mapes, vídeos i reproduccions de fòssils i eines, l’exposició intenta respondre a diferents qüestions de qui i com eren, com es van descobrir, d’on ve el seu nom, què menjaven, on vivien i quines connexions genètiques tenen amb nosaltres, entre molts altres temes.
Des de la Fundació Pinnae oferim a totes les escoles de l’entorn la possibilitat de visitar aquesta mostra on es pot treballar la vessant didàctica, i per això els reservem uns matins, que prèvia sol·licitud i segons demanda dels centres educatius interessats , anirem confirmant visites privades.
PUBLICITAT
Sitges | 19-07-2025 fins 03-08-2025
PUBLICITAT