DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Les quatre estacions de Vivaldi, Orquestra de Cambra del Penedès


Bellesa musical i argumental en l’obra mestra de Vivaldi. Un cant a la vida i al món!

Informació de l'acte

Les estacions de l'any són font d'inspiració per a artistes de tots els períodes i corrents estètics. Entre les composicions més celebrades i populars, hi trobem Les Quatre Estacions de Vivaldi, que des de la segona meitat del segle XX s'han convertit en un dels grans hits de la música clàssica. 

Aquests concertos grossos amb violí solista estan vinculats amb uns sonets. Algunes fonts diuen que van ser escrits pel mateix Vivaldi i d'altres diuen que només s'hi va inspirar.

En el concert que compta amb la col·laboració de l’alumnat de l’Escola Municipal de Música M. Dolors Calvet, podreu gaudir també de la part literària amb un narrador que us farà redescobrir aquesta mítica.

Fitxa artística:
Orquestra de Cambra del Penedès
Direcció Màrius McGuinness

Espectacle emmarcat en la programació d'adults. Consulteu les condicions d'accés a les sales per a menors.

Abona’t a la clàssica amb l’OCP! 4 concerts x 33€

Per saber-ne més
Exposició de llibres i discografia d'A.Vivaldi del 26 de novembre al 7 de desembre a la Biblioteca Torras i Bages

Durada: 1h 5min

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Pere de Ribes | 16-09-2026 fins 22-09-2026

Setmana Europea de la Mobilitat

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.