DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

VII Festa de l'Animal a Vilanova i la Geltrú


La Festa de l'Animal torna a Vilanova i la Geltrú el dissabte 20 d'octubre amb diverses activitats, tallers, exhibicions i, el repte enguany com en les edicions anteriors, de continuar treballant per sensibilitzar la ciutadania vers la tinença responsable d'animals de companyia.

Informació de l'acte

PROGRAMACIÓ D'ACTES

La 7a edició de la Festa de l'Animal, que tornarà a omplir la rambla de la Pau, entre els carrers de l'Àncora i de Conxita Soler, constarà d'una trentena de propostes lúdiques. També comptarà amb la ‘Passarel·la de l'Adopció' una iniciativa que vol facilitar l'adopció responsable de gossos que es troben acollits a les dependències de la Mancomunitat Penedès-Garraf i en entitats protectores. La Festa de l'Animal se celebrarà el dissabte 20 d'octubre de les 10 a les 20.30 h, i es preveu comptar amb la participació de 40 expositors.

Activitats programades

La festa compta amb un bon nombre d'activitats, xerrades i tallers que s'aniran succeint al llarg de tot el dia. Destaquen el Canicross popular, la inauguració del circuit Agility a l'espai de gossos de Baix-a-Mar, o la pasarel·la ‘Adopta'm'. Pel que fa a les xerrades, s'aniran realitzant cada 30 minuts amb temàtiques tan diverses com els gats urbans; l'esport per a gossos; les pautes per a una bona adaptació i convivència en cas d'adoptar un gos, o tractaments d'acupuntura per a animals de companyia. Així mateix, al matí i a la tarda hi haurà sengles tallers per donar a conèixer el funcionament de la pista d'Agility.

L'organització de la Festa de l'Animal és una iniciativa de la Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i de la Mancomunitat Penedès-Garraf per fer possible un punt de trobada de les entitats animalistes i alhora donar a conèixer els projectes de les principals protectores i empreses del sector. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-09-2026

Ángel Camino, gravats

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-10-2026

Gravats. Ángel Camino

Sitges | 18-09-2026 fins 04-10-2026

Art a quatre mans

Igualada | 18-09-2026 fins 20-09-2026

73ena edició de FirA-noia

Sant Pere de Ribes | 16-09-2026 fins 22-09-2026

Setmana Europea de la Mobilitat

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.