PUBLICITAT
ACTIVITATS ESPORTIVES
PUBLICITAT
La Triatlò, en la modalitat Sprint combinada i de resistència, començarà a les 9 del matí i finalitzarà cap al migdia. Els participants hauran de completar un recorregut de 750 metres de natació en mar obert a la platja de Ribes Roges, 20 quilòmetres de ciclisme i una cursa a peu de 5 quilòmetres, amb finalització al passeig de Ribes Roges, punt neuràlgic de l'esdeveniment esportiu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 26-12-2025
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT