PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Fins al 7 de gener es podrà visitar al passadís central de l’Hospital Comarcal, amb el títol “Capacitats 2018” una exposició fotogràfica que mostra el treball que fan les entitats i associacions integrades en la Comissió Municipal per Benestar de les Persones amb Discapacitat.
L’exposició, que s’inaugurava el dia 3 de desembre, en què es commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, vol difondre l’activitat que fan les entitats durant l’any i alhora sensibilitzar tothom sobre la problemàtica de les persones que formen part d’aquest col·lectiu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT