PUBLICITAT
FIRES I FESTES
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
Enguany, el Pessebre Vivent Xarel·lo tindrà un seguit de millores significatives: La plaça de l’Església on s’han representat les darreres edicions, ha quedat petita. Per aquest motiu, s’ha traslladat al Bosc de Can Pau, una zona de bosc envoltada de vinyes i oliveres, paratge natural que ens farà viure un pessebre ben penedesenc.
Els quadres que s’hi representen també han augmentat, i com a novetat, cal destacar l’estrena d’un seguit d’escenes parlades amb textos de Josep Maria Folch i Torres.
Aquest esdeveniment és organitzat per l’Agrupament Escolta Els xarel·los, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys i diferents entitats, empreses i persones de la zona que amb tota la bona voluntat, ens transporten en un indret únic on poder viure la màgia del Nadal.
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 25-07-2025 fins 27-07-2025
Vilanova i la Geltrú | 21-07-2025 fins 25-07-2025
Sitges | 19-07-2025 fins 03-08-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025
PUBLICITAT