DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Els Pastorets de Sitges


L'obra representada serà "El Primer Nadal dels Pastors" de Mn. Rossend Fortunet, dirigit per Carles Maicas i, els de Sitges, són uns dels pocs pastorets de Catalunya en el que la música és en viu.

Informació de l'acte

La història narra amb tocs d'humor, reflexió i molta música i cançons, les peripècies d'un parell de pastors que es redimeixen davant la imminent arribada del mesies a la terra, i com l'infern es conjura per evitar la victòria del bé sobre el mal.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 15-09-2026

Presentació del llibre Induïts pel Diable

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.