PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
Til Stegmann neix a Barcelona de pares alemanys i va a Alemanya quan té 10 anys. No descobreix el món català fins al 1970. Des de les seves càtedres primer a la universitat de Berlín i després a la de Frankfurt promou la catalanística i els coneixements sobre els territoris de llengua catalana, funda la més gran Biblioteca Catalana del centre d’Europa i publica un best seller, el llibre Catalunya vista per un alemany, llegit i comentat per desenes de milers de catalans. És Creu de Sant Jordi, Premi Ramon Llull, Premi Pompeu Fabra i Premi Crítica Serra d'Or.
Servir Catalunya des d’Alemanya. Una biografia en aquest nou i segon volum de la seva autobiografia, escrita directament en català, Til Stegmann conta la seva vida dedicada a guanyar les simpaties dels seus compatriotes alemanys per a Catalunya i el català. És un llibre que ens porta a conèixer una persona plena de vitalitat, de ganes d’aventura i delerosa de comunicar-se amb el lector, portant-lo per peripècies divertides i fins i tot increïbles. La lectora i el lector li seguiran les passes amb curiositat contagiosa. L’obra és publicada per Pagès Editors.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT