DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

XXIX Trobada Internacional de Harley Davidson Club Catalunya


Després de l'èxit de les passades edicions, Banyeres del Penedès torna a acollir la Trobada Internacional de Harley Davidson Club Catalunya i aquesta tindrà lloc els dies 7, 8 i 9 de juny.

Informació de l'acte

Seran tres dies plens d'actes on tots els assistents podran gaudir de concerts, discjòqueis, shows burlesques a càrrec de la Escuela Barcelona Burlesque Experience, rutes moteres, jocs, concursos, sopar de germanor, esmorzar popular, actuacions culturals, així com food trucks i botigues biker. El preu de la inscripció per tots els dies és de 20 euros i aquesta inclou l'accés al recinte durant els tres dies, la bossa de la concentració, cervesa de benvinguda, sopar popular del dissabte, esmorzar popular del diumenge, acampada lliure, accés a la piscina i alguna sorpresa més. Com a novetat aquest any hi ha el "passi per un dia", el preu d'aquest són 5 euros i inclou l'accés lliure al recinte durant el dia especificat i una cervesa o refresc. Tots els menors de 14 anys tenen l'accés gratuït. També podran accedir de manera gratuïta tots els veïns i veïnes de Banyeres del Penedès, els quals podran recollir el seu "passi d'accés" al centre cívic a partir del mes de maig.

El cartell musical d'enguany està format per grups de renom com La Desbandada (rock), Rosies Rock Band (banda tribut a AC/DC), Connie & The Rockets (rock and roll, blues, rockabilly, country), Mr Hyde (versions de rock) i Babamala (versions de rock).
Un any més i per tal d'apropar la cultura catalana a totes aquelles persones que vénen de fora, també tindran lloc les actuacions de l'Esbart Santa Eulàlia de Banyeres, dels Bastoners Banyerencs, dels Bandolers i Trabucaires d'en Montserrat Poch, del Drac de Banyeres, del Ball de Diables de Banyeres, dels Gegants de Banyeres i de les Puces del Vendrell.


Des de l'Ajuntament de Banyeres del Penedès s'aposta novament per acollir la concentració donat que suposa una oportunitat de promoció del municipi en l'àmbit nacional i internacional, així com de les seves entitats culturals i de l'obra del seu fill il·lustre Josep Cañas. També es veu una oportunitat per fomentar els allotjaments turístics, els comerços, els bars i els restaurants locals.
Des de HDC Catalunya segueixen apostant per la continuïtat al municipi de Banyeres, i així ho han demostrat al llarg de l'any organitzant diferents actes en ell.


Tant des de l'Ajuntament de Banyeres com des de HDC Catalunya estan treballant perquè aquesta trobada sigui tot un èxit i esperen una gran afluència de públic. Cal destacar que en tot moment es posaran els mitjans necessaris per a assegurar una bona convivència.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sitges | 12-07-2026

Garraf en caiac

Sant Martí Sarroca | 10-07-2026 fins 16-07-2026

La prèvia a la Festa Major de Sant Martí Sarroca

Vilafranca del Penedès | 09-07-2026 fins 23-07-2026

Clàssica a la Fresca

Vilanova i la Geltrú | 09-07-2026 fins 12-07-2026

45a edició del Festival Internacional de Música Popular i Tradicional (FIMPT)

Sitges | 08-07-2026 fins 29-07-2026

Clàssica al Racó de la Calma

Font-rubí | 08-07-2026 fins 29-07-2026

Tertúlies d'estiu als cellers

Vilafranca del Penedès | 07-07-2026 fins 31-07-2026

Translacions. Herba flotant al mar

Cunit | 03-07-2026 fins 13-07-2026

Festa Major d’Estiu de Cunit

Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026

UNREAL, una proposta de l’artista visual Jordi Cabestany (KBS)

Vilafranca del Penedès | 02-07-2026 fins 02-08-2026

“Cercles vitals”, de Canano

Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026

Exposició col·lectiva de pintura – Pintors de Baix a Mar

Sitges | 27-06-2026 fins 13-07-2026

"Natura" de 7deSitges

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.