DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

Inauguració del Centenari Ciutat Jardí Terramar 1919 - 2019


Acte d'inauguració del Centenari Ciutat Jardí Terramar 1919 - 2019 amb la presentació de la reedició de la Revista Terramar i la conferència 'Terramar: un projecte per al Sitges del segle XX' a càrrec de Vinyet Panyella.

Informació de l'acte

Sitges dona el tret de sortida a la programació del Centenari de la Ciutat Jardí de Terramar 1919-2019. L’acte inaugural serà divendres, 29 de març, a  les set de la tarda, a l’Hotel Melià Me i comptarà amb l’assistència de l’alcalde de Sitges, Miquel Forns; la regidora de Cultura, Tradicions i Festes, Rosa Tubau, i la coordinadora del Centenari de la Ciutat Jardí de Terramar 1919-2019, Alba Gràcia Pañella. 

Durant l’acte tindrà lloc la presentació de la reedició de la Revista Terramar i seguidament la conferència ‘Terramar: un projecte pel Sitges del segle XX’, a càrrec de Vinyet Panyella.

La programació del Centenari de la Ciutat Jardí de Terramar 1919-2019 s’allargarà fins al 15 de setembre d’aquest any.  

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

La Bisbal del Penedès | 12-09-2026

I Fira Animalista Tarracodogs

Sant Pere de Riudebitlles | 11-09-2026 fins 13-09-2026

10a. edició de Riudelletres

Canyelles | 10-09-2026 fins 13-09-2026

Festa Major Petita de Sant Nicolau

Subirats | 06-09-2026 fins 12-09-2026

Passejades en època de verema

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.