DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

12è Diabòlic


Aquest any el Diabòlic arriba al seva 12ª edició, consolidant-se com un dels actes festius imprescindibles dins del calendari vilafranquí i acostant la cultura del foc a tots els barris de la Vila. Des del Ball de Diables de Vilafranca volen agraïr la col·laboració de més d’un centenar de comerços de la la vila, mecenes, patrocinadors i col·laboradors, que han ajudat a fer possible el Diabòlic.

Informació de l'acte

El Ball de Diables de Vilafranca organitza un any més el Diabòlic, que enguany arriba a la seva 12ª edició. La cita serà dimarts 30 d’abril, amb una cercavila de foc que iniciarà el seu recorregut a les 21h a la Plaça de la Vila i que finalitzarà a la Rambla de la Girada, al barri de La Girada. Les colles participants a la cercavila seran el Drac del Morell, Diables de Granollers, Ball de Sant Miquel i Diables de La Riera, Ball de Diables de Sitges Colla Vella i Ball de Diables de Vilafranca. El recorregut de la cercavila de foc serà el següent: Plaça de la Vila, C/ Indústria, C/ Parellada, Rambla Nostra Senyora, C/ Santa Digna, Plaça Creu de Santa Digna, Av. Vilanova, Av. Europa, Av. Mediterrània, C/ Josep Irla i Rambla de la Girada. A les 23:30h, a la Rambla de la Generalitat, hi haurà un concert amb Dalton Bang (grup de versions) i els DJ's Kimberly i Clark i Dj Capi.

El Vermut Diabòlic, la ja tradicional prèvia del Diabòlic, serà aquest diumenge 28 d’abril a les 12h del migdia a la Plaça de la Pau (La Girada) i comptarà amb la presència de DJ Patata i DJ Oliver Crockett.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Pere de Riudebitlles | 11-09-2026 fins 13-09-2026

10a. edició de Riudelletres

Vilanova i la Geltrú | 11-09-2026

Diada Nacional de Catalunya a Vilanova i la Geltrú

Sant Pere de Ribes | 11-09-2026

Diada Nacional de Catalunya a Sant Pere de Ribes

Vilafranca del Penedès | 10-09-2026 fins 11-09-2026

Diada Nacional de Catalunya a Vilafranca del Penedès

Canyelles | 10-09-2026 fins 13-09-2026

Festa Major Petita de Sant Nicolau

Subirats | 06-09-2026 fins 12-09-2026

Passejades en època de verema

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2026 fins 11-09-2026

Fires i Festes 2026

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.