PUBLICITAT
FIRES I FESTES
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
"A principis de curs vam fer diverses assemblees per decidir quins temes ens interessaven i podíem treballar com a projecte al llarg del curs. Vam llegir una notícia sobre la caravana de migrants i tota la classe es va interessar pel tema de la migració, els refugiats i les ONG que ajuden als (im)migrants. Vam tenir la idea de continuar investigant i treballant el projecte de la (im)migració, Vam començar investigant per grups cooperatius diferents ONG com OPEN ARMS, ACNUR, METGES SENSE FRONTERES, CREU ROJA,... Mentre avançàvem en la nostra recerca vam trobar que ACNUR proposa a les escoles diferents activitats. Una d’elles és organitzar una festa que es diu LOCO FESTIVAL".
● Un mapa interactiu amb les dades de la migració al nostre país i farem un petit debat amb aquestes dades.
● Reflexionar a través de diferents activitats sobre com viuen els refugiats, conscienciar sobre les seves necessitats i els diners destinats a les ajudes.
● Exposició amb diferents notícies i imatges sobre el tema de la nostra recerca.
● Comptem amb la col·laboració d’una conta contes que ens farà viure l'experiència i vivència d’una nena petita en busca de refugi.
● Concerts i audicions musicals.
"També hi haurà una tómbola, una paradeta de berenars i material que ens proporciona ACNUR (samarretes, bosses,..) per recaptar diners que ACNUR farà arribar en forma d’ajuda i recursos pels refugiats".
PUBLICITAT
PUBLICITAT