PUBLICITAT
ALTRES
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
El projecte Cultura Emprenedora a primària aposta per fomentar valors i competències pròpies del món de l'emprenedoria com la confiança, l'entusiasme, la creativitat, la presa de decisions, la motivació, el compromís, la responsabilitat o la comunicació. Qualitats necessàries en qualsevol context i per a qualsevol persona, ja que tothom ha d'abordar projectes vitals al llarg de la seva vida, resoldre problemes, prendre decisions, treballar amb d'altres persones, o ser capaços de generar idees, planificar i valorar resultats.
Si bé el Mercat de Joves Emprenedors és la part més visible del projecte, cada any totes les escoles que treballen aquest projecte, estiguin o no presents a la Fira, participen de l'acte de cloenda que des de fa uns anys se celebra a l'Auditori Eduard Toldrà. Enguany la jornada es farà el dimecres 12 de juny en dues sessions.
Per motius de capacitat de l'espai l'acte de cloenda es divideix en dos torns. En el explicaran la seva experiència els nens i nenes de les escoles La Ginesta, La Pau, Sant Bonaventura i Santa Teresa de Jesús. Seguidament ho farà l'alumnat de les escoles L'Aragai, Divina Providència, Escola Pia i Pompeu Fabra.
PUBLICITAT
PUBLICITAT