PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
El projecte Cultura Emprenedora a primària aposta per fomentar valors i competències pròpies del món de l'emprenedoria com la confiança, l'entusiasme, la creativitat, la presa de decisions, la motivació, el compromís, la responsabilitat o la comunicació. Qualitats necessàries en qualsevol context i per a qualsevol persona, ja que tothom ha d'abordar projectes vitals al llarg de la seva vida, resoldre problemes, prendre decisions, treballar amb d'altres persones, o ser capaços de generar idees, planificar i valorar resultats.
Si bé el Mercat de Joves Emprenedors és la part més visible del projecte, cada any totes les escoles que treballen aquest projecte, estiguin o no presents a la Fira, participen de l'acte de cloenda que des de fa uns anys se celebra a l'Auditori Eduard Toldrà. Enguany la jornada es farà el dimecres 12 de juny en dues sessions.
Per motius de capacitat de l'espai l'acte de cloenda es divideix en dos torns. En el explicaran la seva experiència els nens i nenes de les escoles La Ginesta, La Pau, Sant Bonaventura i Santa Teresa de Jesús. Seguidament ho farà l'alumnat de les escoles L'Aragai, Divina Providència, Escola Pia i Pompeu Fabra.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT