DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Festival Talls


El proper divendres 21 de juny, tornarà a tenir lloc, després d’un any d’aturada, el Festival Talls, un seguit de concerts gratuïts a l’aire lliure a l’entorn natural del Pèlag Sec del Parc dels Talls i organitzats per l’Ajuntament de Vilobí del Penedès. Els concerts començaran a les 20.30 h del vespre i s’allargaran fins aproximadament les 3.00 h de la matinada.

Informació de l'acte

La proposta musical combina artistes locals i grups emergents del panorama català. Enguany, els caps de cartell són Cesk Freixes i Sandra Bautista, seguits per Joan Blau i l’Espiadimonis. En acabar els concerts, el Dj Patata, s’encarregarà de posar punt i final al festival.

Un dels principals objectius del Festival Talls, és promocionar el municipi el Parc dels Talls, els cellers i empreses del nostre municipi. És per aquest motiu, que, gràcies a la seva col·laboració, es potencia el consum de vi dels diferents elaboradors de Vilobí: Domènech Vidal (Vallformosa), Descregut, Planas Albareda, Mont Picolis i Loxarel. Al mateix recinte del concert, hi haurà foodtrucks perquè la gent pugui sopar. L’entrada és gratuïta però per tal de garantir la sostenibilitat de l’esdeveniment, està prohibida l’entrada de beguda i menjar que no sigui de la barra i/o foodtrucks.

El Festival Talls va néixer el 2012 com un acte més de la programació de la Festa Major del municipi de Vilobí, però al llarg dels anys ha pres forma i caràcter propi amb l’objectiu de consolidar-lo com un esdeveniment important en el calendari cultural del territori.  Pel Festival Talls hi han passat grups de música emergents com Sanjosex, Joana Serrat, El Petit de Cal Eril, Inspira, Cálido Home, Painomi, Pribiz i The Trees Barcelona,  entre d’altres. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 19-03-2026

August Bover presenta el Desitjós

Sitges | 19-03-2026 fins 22-03-2026

Festival Internacional de Patchwork

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.