PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
La convocatòria de l’acte tindrà lloc a les 19 h a la Plaça de les Neus. Des d’allà, es farà una marxa per la Rambla fins a arribar a la Plaça de la Vila, on tindrà lloc la lectura del manifest. A partir de les 23 h se celebrarà una festa al bar Itàlia, on es podran escoltar temes reivindicatius i característics del moviment LGBTI+.
L’Esquerda és una assemblea per a la dissidència sexual i de gènere que ha estat creada fa pocs mesos a Vilanova i la Geltrú. Som un grup intergeneracional que sota els eixos del transfeminisme, l’anticapitalisme, l’antiracisme, l’anticapacitisme i la lluita contra el feixisme actuem localment per tal de transformar la ciutat i visibilitzar-hi les lluites del col·lectiu LGBTI+.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 09-11-2025
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT