PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
La pianista i compositora Clara Peya ens porta a l’Auditori Estómac, un disc que combina els sons del jazz, el rap, el pop i l'electrònica per continuar amb un manifest feminista on busca desconstruir la idea de l’amor romàntic, iniciat amb Oceanes.
Estómac neix de la relació creativa i d'amistat entre Clara Peya i el baixista i productor Vic Moliner, els quals, juntament amb la veu de Magalí Sare, la bateria i l'electrònica de Dídak Fernández i la bateria d'Andreu Moreno, donen vida a aquest nou treball.
Després d’haver escrit més de tres-centes cançons al llarg de la seva carrera musical, Peya investiga i experimenta en aquest vuitè treball la sensació de l'amor que neix des de les entranyes i reivindica l'essència més bàsica del verb estimar. Cançons per construir ponts entre el cor i les entranyes.
Premi Nacional de Cultura 2019 i Premi de la crítica al millor àlbum de l'any 2018 de la revista Enderrock.
Fitxa artística:
Piano i veu Clara Peya
Baix Vic Moliner
Veu Magalí Sare
Bateria i electrònica Dídak Fernández
Bateria Andreu Moreno
So Jonbi Belategui
Il·luminació Irene Ferrer
Fotografia Dorothee Elfring
Espectacle amb fum
Espectacle emmarcat en la programació d'adults. Consulteu les condicions d'accés a les sales per a menors.
Durada: 1h 20min
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT