DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

No al nou polígon logístic al Penedès


Xerrada informativa sobre el nou polígon logístic de 110 hectàrees, Pla Director Urbanístic (PDU) Sant Marçal-Cal Vies, que es vol ubicar als municipis de Castellví de la Marca, Castellet i la Gornal i l'Arboç. Un polígon que de fer-se, obrirà la porta al Logis Penedès i al 4t Cinturó, trinxant el territori i imposant un model econòmic que atempta contra la pagesia, el paisatge, l'enoturisme ... volem ser Penedès o volem ser un corredor per a l'àrea metropolitana?

Informació de l'acte

Si no vols que alguns ens malvenguin, t'esperem dimarts 27 d'agost al Local de la Societat de La Múnia, a les 8 del vespre, Avinguda Catalunya, 16. Adjuntem cartell.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

La Bisbal del Penedès | 12-09-2026

I Fira Animalista Tarracodogs

Sant Pere de Riudebitlles | 11-09-2026 fins 13-09-2026

10a. edició de Riudelletres

Canyelles | 10-09-2026 fins 13-09-2026

Festa Major Petita de Sant Nicolau

Subirats | 06-09-2026 fins 12-09-2026

Passejades en època de verema

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.