PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Mitjançant una història intrigant i plena de situacions còmiques, els personatges relaten una història viscuda durant la Guerra del Francès, amb certa dignitat, però amb molt d'humor.
Capellans poc catòlics, mossos entremaliats o cuiners sospitosos, són els protagonistes d’una història que, tal com ho faria un guia del museu -bé, potser no com un guia-, donaran a conèixer la vida que es feia a la casa durant aquest petit període de la nostra història.
Els assistents, en acabar, estan convidats a prendre una copa de cava al jardí romàntic de la casa, amb la possibilitat d'estar en un col·loqui amb els actors.
Propera sessió: 21 de setembre a les 19 h.
Durada: 1:15h.
Preu: 12€/persona.
Punt de trobada: Entrada al Museu Romàntic Can Papiol.
Places limitades: 25 persones.
Cal reserva prèvia al 938930382 o a museupapiol@vilanova.cat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT