PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Jet Entertainment, promotora del Festival Jardins Terramar de Sitges, porta aquest diumenge 29 de setembre, a les 12.00 hores, al Casino Prado l’espectacle infantil i familiar de la cantant, pedagoga i musicoterapeuta Dàmaris Gelabert, acompanyada per la seva banda de músics i coristes. Un show que s’ha convertit en els darrers anys en el referent infantil musical per excel·lència. Les cançons de Damaris Gelabert es reprodueixen diàriament a les escoles i a les cases, on nens i nenes les canten i les gaudeixen.
Des del seu debut, Dàmaris Gelabert ha escrit més de 150 cançons, la major part d’elles editades en un total de 16 discos i 2 DVD. El videoclip “Els dies de la setmana” ja ha superat 25 milions de visualitzacions a internet, una xifra que se suma a les dels temes “Bon dia”, “Qui sóc jo”, “Les vocals” i “Els mosquits”, que superen amb escreix els 10 milions de reproduccions. El seu canal de Youtube ja acumula més de 130.000 subscriptors.
L’experiència d’aquest concert ens dóna l’oportunitat de viure els efectes positius de cantar junts, una experiència que ens fa feliços, ens ajuda a aprendre i a créixer. La música i en especial les cançons de l’espectacle infantil de la Dàmaris Gelabert ens uneix, ens fa viure emocions i, sobretot, suposa un moment únic per reforçar els vincles afectius.
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 10-07-2025 fins 13-07-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025