PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Són els següents:
Avital Avital, de Ramat Gran (Israel)
Lelia Cardosi, de Terracina (Itàlia)
Ruth Cepedano, de Barcelona
Roger Coll, de Vic
Simcha Even-Chen, de Rehovot (Israel)
Ángela García, de Barcelona
Alberto González Bustos, de Bellvei (Tarragona)
Rachel Grimshaw, de Wigan (Regne Unit)
Noemi Iglesias, de La Felguera (Astúries)
Lee Jinhwi, de Kiel (Alemanya)
Liu Jung Hui, de New Taipei (Taiwan)
Sara León Fernández, de Badalona
Carlos Martínez, d’Elda (Alicant)
Cristina Mato, d‘Oviedo
Li Mingshu, d’Oslo (Noruega)
Miguel Molet, d’Albelda (Osca)
Irina Razumovskaya, de Londres (Regne Unit)
Olga Simonova, Wiesbaden (Alemanya)
Yang Yu-Jui, de Tainana (Taiwan)
Durant l’acte de la inauguració de l’exposició, el Jurat donarà a conèixer els tres guanyadors de la X Biennal Internacional de Ceràmica. Els tres premiats d’aquesta edició de la Biennal s’emportaran els següents premis: el primer premi, 4.000 €; el segon premi, 2.500 €, i el tercer premi, 1.000 €. A més, tots tres guanyadors compartiran una exposició conjunta (el setembre del 2020), amb l’edició d’un catàleg que inclourà fotografies de les obres que s’exposaran, realitzades per un fotògraf professional, i un text de cada artista.
L’exposició de la X Biennal Internacional de Ceràmica romandrà oberta fins al 4 de novembre de 2019.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 15-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT