PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
Així doncs, el dissabte dia 28 de desembre en horari de matí i tarda (de 10 a 14h i de 16 a 19h) i diumenge dia 29 de desembre en horari de matí (de 10 a 14h), el museu podrà visitar-se gratuïtament. A més a més, dissabte 28 a les 12h del migdia i a les 18h del la tarda, hi ha programada una visita guiada amb els guies del museu, que oferiran als visitants una aproximació viva i detallada a la vida de Pau Casals.
La música tampoc podia faltar en aquesta commemoració, i és per això que el dissabte dia 28 a les 19:30h el museu també ha organitzat un concert amb el violoncel·lista Roger Morelló i el pianista Jordi Camell, ambdós músics de primer nivell que interpretaran peces de E. Fàbregas, G. Cassadó, M. Bruch i E, Granados, a més d’una peça del mateix Jordi Camell. El concert tindrà lloc a la Sala de la Música del museu, una petita sala de concerts que Pau Casals va fer construir a la seva casa d’estiueig.
El diumenge dia 29 els protagonistes seran els més petits de la casa. Amb una aposta clara pel públic familiar durant tot l’any, les activitats per a les famílies tampoc podien faltar en la commemoració del naixement del Mestre. Per aquest motiu el museu ha programat, a les 12h del migdia el taller musical familiar “El Trencanous” de Txaikovski; un espectacle de conte de fades, ambientat a la nit de Nadal on la música de Txaikovski ens transporta a un món màgic, en el qual els infants, les joguines, els caramels i la imaginació són els protagonistes.
A partir de l’audició de les diferents melodies, les famílies faran un viatge per països exòtics i llunyans amb tots els seus colors, aromes i gustos. L’activitat, pensada pels infants de 3 a 8 anys, té un cost de 3€ pels nens i nenes i 5€ pels adults.
Per a totes les activitats (visites guiades, concert i taller familiar) les places són limitades i cal fer reserva prèvia trucant al telèfon del museu (977684276) o enviant un correu electrònic a museu@paucasals.org.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sitges | 20-09-2025 fins 21-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT