PUBLICITAT
CURSOS, TALLERS
PUBLICITAT
9.45h
Benvinguda i presentació. M. Assumpta Baig.
10.00h
Conferència Renovar per avançar.
Diàleg amb Marta Mata i Irene Balaguer
Joan Soler, Universitat de Vic.
11.00h Dinàmica participativa
12.00h Esmorzar.
12.30h Experiències:
• El material natural a les mans dels infants. Marta Secall, Escola Bressol Municipal Xiquets i Xiquetes, de Valls.
• Innovació i reflexió educativa a través de projectes ERASMUS+. Cèlia Raventós, Escola Pública El Castellot, de La Múnia.
• Redefinim la Biblioteca Escolar. Mariona Trabal i Arnau Ravés, Biblioteca Marta Mata de l’Escola Orlandai, de Barcelona.
14.00h Presentació del treball en grup i debat
14.30h Comiat.
14.45h Dinar.
NOU SERVEI PER A INFANTS: Re-Cre-Art. Espai infantil. A patir dels tres anys
Clica aquí per INSCRIURE’T
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT