DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Aprendre a viure és aprendre a despendre's. Les pèrdues i els dols de la vida


Amb Anna Cuixeres Armero (Terapeuta holística de Dol i pèrdues) de Vilafranca del Penedès

Informació de l'acte

CONTINGUTS:

-La nostra societat davant el dolor i la mort: Farem una petita pinzellada de com afrontem actualment el dolor i la mort i perquè és un tema tabú.
- Les pèrdues: Parlarem de les cinc pèrdues de la vida: Personals, relacionals, evolutives, emocionals i materials.
- Diferents tipus de dols: Farem referència a les diferents maneres de afrontar el dol. Anticipat, prohibit, absent, crònic, posposat i indegut.
- Què és estar en dol? Què sentim? Les emocions. És un període molt especial de la vida que pot implicar grans canvis i tots ells no poden digerir-se des del primer moment. És molt important saber treballar-lo.
- Fases i símptomes: Una breu descripció de les diferents etapes, formes i símptomes de afrontar el dolor
- Què pot ajudar-me a sentir-me millor? Parlarem de què podem fer per afrontar el dolor, les adversitats i els canvis.
- Agraïment i torn obert de paraules. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.