DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

EXPOSICIONS

La terra que trepitges. Crítiques i poètiques del paisatge


A la sala del Centenari de La Cumprativa de Llorenç del Penedès tindrà lloc, aquest proper dissabte a les 7 de la tarda, la inauguració de l’exposició, comissariada per Ramon Sicart, La terra que trepitges. Crítiques i poètiques del paisatge, una reflexió sobre el territori a partir de la mirada d’una quinzena d’artistes contemporanis.

Informació de l'acte

L’espai on vius, la preservació i el deteriorament que provoca l’activitat humana, el desig de viure més a prop de la natura, el fet de caminar i recollir del terra tota mena d’objectes per després transformar-les en peces artístiques, utilitzar la natura com a subjecte creador. Viatjar, els elements imprescindibles, la nostàlgia del viatge fet o desitjat. Però també el recorregut insegur per fugir de la misèria, la cerca dels límits que el pas del temps difumina o l’intent de preservar la memòria històrica que es volia fer oblidar són algunes de les temàtiques que planteja aquesta exposició.

Els artistes participants són: Jordi Abelló, Maria Teresa Baltasar, Àlvar Calvet, Ro Caminal, Vicent Carda, Gelo, Jordi Jové, Michael Kirkergaard, Enric Maurí – Nathalie Rey,  Nuferes, Olga Olivera-Tabeni, Espe Pons, Helena Rovira – Noé Lavado, Aureli Ruiz i Vicente Tirado del Olmo. Amb la col·laboració de l’AAVS i la Galeria Cànem.

L’exposició romandrà oberta tots els dies fins el 14 d’agost amb visites guiades que s’anunciaran properament.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 05-01-2026

Cavalcada de Ses Majestats els Reis d'Orient

Vilanova i la Geltrú | 02-01-2026 fins 05-01-2026

Eliseu, carter reial

Vilanova i la Geltrú | 25-12-2025 fins 06-01-2026

Els Pastorets

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilafranca del Penedès | 06-12-2025 fins 11-01-2026

Exposició de Pessebres

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.