DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Nushu Circ sense patrons


Un diàleg entre generacions, una connexió profunda entre mares, àvies, fills i companyes.

Informació de l'acte

Nüshu és un taller de costura transgressor protagonitzat per centenars de texans, un màstil, una màquina de cosir, una escala, bobines de fil, una corda i
cinc dones. Acròbates que treballen, cusen, ballen, riuen i s'enfilen. Així es conforma Nüshu: un espectacle que parla a través del cos, el silenci i el caos.
Nüshu és el símbol de la unió entre aquestes artistes que, amb cada joc, gest i riure teixeixen històries sensibles i transformadores.

*Aquest espectacle compte amb el suport de la Xarxa Transversal en el marc de EKO-Pirineus de circ. EKO-Pirineus de circ és un projecte de cooperació pel període 2024-2027 amb un pressupost de 1.681.820 € cofinançat per la Unió Europea en un 65% a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) mitjançant el Programa Interreg V-A Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027). L'objectiu del POCTEFA és reforçar la integració econòmica i social de la zona fronterera.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Canyelles | 28-03-2026 fins 12-04-2026

Canyelles viu la Setmana Santa amb els actes tradicionals

Sitges | 28-03-2026 fins 03-05-2026

Transmisión, el gesto que continúa

Sitges | 27-03-2026 fins 26-04-2026

Exposició Still Life Sisquella

Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026

Paco Candel i els altres. Un retrat literari de la immigració a Catalunya

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.