PUBLICITAT
ACTIVITATS ESPORTIVES
PUBLICITAT
Després de l'èxit de la primera edició, l'Ajuntament de Canyelles, el Grup Dona Voluntariat i el Grup Runners Entrenaments 15 hores, han organitzat la segona edició d'aquest esdeveniment solidari. Es tracta d'una cursa de 8 quilòmetres, i una caminada de 4 quilòmetres, no competitives. La recaptació es dedicarà a la investigació del Sarcoma.
La cursa es farà per l'entorn de Canyelles, amb sortida a les 11 hores del 6 d'abril des de la Plaça Francesc Macià.
Les inscripcions costen 10 euros i es poden fer ja al web www.weevens.com.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sitges | 20-09-2025 fins 21-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT