FIRES I FESTES
PUBLICITAT
En aquesta edició hi participen 6 concessionaris –Autocam, Grup Jounou, Nicolás, Nikko Center, Remm Guitart i Vilamòbil– amb turismes, furgonetes, vehicles elèctrics i híbrids, novetats KM0 i outlet demos. La fira té accés gratuït i el seu horari serà de 10 a 14.30h i de 16h a 20h.
Un referent entre les fires d’automoció a Catalunya
Després d’anys d’èxit de públic i de vendes, la Fira VO de Vilafranca s’ha convertit en una de les més importants del sector català. Els preus excepcionals i la facilitat de pagament que ofereixen els concessionaris participants, han fet que s’acostin a la fira persones d’arreu de Catalunya.
En les darreres edicions, la tendència dels visitants ha estat més centrada en els vehicles usats, tot i que també han tingut molta sortida els vehicles seminous i KM0. La presència d’híbrids i elèctrics a la fira és cada vegada més important, fet que demostra l’interès del públic.
Durant tot el cap de setmana de la fira es gaudirà del servei de foodtruck d’Era Cambuleta. A més, com cada any se sortejarà un Ipad entre tots els assistents. El guanyador es donarà a conèixer a través d’un sorteig que tindrà lloc diumenge abans del tancament de la fira.
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT