DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Setmana de la Terra


Canyelles prepara una jornada dedicada a la Setmana de la Terra, aquest diumenge 27 d'abril durant tot el matí, en què tindrà lloc la segona edició del mercat de segona mà Reutilitza Canyelles, i també un Taller d'Autocompostatge.

Informació de l'acte

En el marc d'aquesta jornada, a més, té lloc la segona Fira Vegana, la proposta teatral ‘Àngels i Dimonis a Montserrat’ i el Ball de la Rosa amb motiu de Sant Jordi.


REUTILITZA CANYELLES

Sota el títol de 'Reutilitza', Canyelles organitza un nou mercat d'intercanvi i compravenda de productes usats. L'objectiu és sensibilitzar els ciutadans sobre la vida útil dels objectes que tenim a casa i la seva reutilització donant-los una segona vida.

És una iniciativa més de l'Àrea de Medi Ambient per fomentar el reciclatge. S'hi podran trobar productes de segona mà en bon estat que poden ser llibres, música, mobles, petits electrodomèstics, objectes de decoració, estris de cuina, electrònica, jocs.

La Jornada Reutilitza es fa el 27 d'abril, de 10 hores a 14 hores a la plaça del Casal.


TALLER D'AUTOCOMPOSTATGE

D'altra banda, el 27 d'abril està previst un nou Taller d'Autocompostatge, a l'Espai Coworking. La campanya té l'objectiu de fomentar el compostatge domèstic i la millora del tractament de residus i es fa en col·laboració amb la Mancomunitat Penedès-Garraf.

Les persones interessades a participar d'aquest projecte d'autocompostatge, rebran una sessió informativa i d'assessorament. Serà a les 10 hores a l'Espai Coworking.

FIRA VEGANA

I el mateix 27 d'abril, té lloc la segona Fira Vegana. Organitzada amb la col·laboració de la Taula de Benestar Animal, el certamen inclou un mercat amb productes d'alimentació, cosmètica, productes de proximitat 100% vegans, com també xerrades, tallers, tastets i passarel·la d'adopció d'animals, entre altres coses.

La Fira tindrà lloc a la Plaça del Casal.


TEATRE- EL BIBLIOBÚS

La programació inclou també la representació de l'obra  'Àngels i Dimonis a Montserrat', d'Assumpta Mercader. A les 12:30 hores a l'Espai Romanguer . Una proposta que ofereix el Bibliobús El Castellot.


BALL DE LA ROSA

I a la tarda, a les 19 hores, hi ha el Ball de la Rosa a la Sala Multicultural. L'entrada és oberta a tothom i gratuïta.

Aquesta jornada s’emmarca en la programació Canyelles Cultural 2025.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 13-05-2026

III Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 29-04-2026

'Els nens de la guerra'

Canyelles | 28-03-2026 fins 12-04-2026

Canyelles viu la Setmana Santa amb els actes tradicionals

Sitges | 28-03-2026 fins 03-05-2026

Transmisión, el gesto que continúa

Sitges | 27-03-2026 fins 26-04-2026

Exposició Still Life Sisquella

Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026

Paco Candel i els altres. Un retrat literari de la immigració a Catalunya

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.