PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
Primera xerrada: "Decidir abans: el Document de Voluntats Anticipades"
Dimarts 6 de maig a les 17:00h a la residència Lantus-Mare Ràfols donem inici al nostre cicle de xerrades amb una sessió dedicada al Document de Voluntats Anticipades, a càrrec de Teresa Artal, psicòloga clínica EAPS CSAPG, professional amb experiència en l’acompanyament al final de vida.
En aquesta xerrada, parlarem sobre què és aquest document, com es pot fer, quins drets tenim al final de la vida i com els nostres valors personals poden guiar aquestes decisions. Una oportunitat per reflexionar i informar-nos sobre un tema tan important com és el de poder decidir amb antelació sobre els nostres desitjos en situacions futures de salut.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT